På tok för längesen

Dagarna bara flyger förbi och dygnets timmar räcker inte riktigt till så tyvärr har bloggen blivit lite bortglömd. Hoppas ni kan förlåta mig!

Som jag skrev sist så har Charles flyttat hem till oss och efter lite rutinförändringar trivs vi nu utmärkt tillsammans! Växer så det knakar gör han också så i dagsläget har vi en liten större boll än vad han var när vi köpte honom. En tur till veterinären har vi också hunnit med då hans ena öga varat. Ögondroppar fick han för det och idag var sista dagen på kuren. Charles är nog lika glad som jag och Andres är över att det var sista dagen.

C-uppsatsen går framåt och denna vecka har jag varit på två anställningsintervjuer (vikariat). Får väl se vad det blir utav dem..

I morgon ska jag och älsklingen julbaka och på söndag ska jag på julbord!


Charles är också med och skriver C-uppsats

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja det är så va!! Dom säljer mycket sånt på tradera men då kostar dom inte så lite, tur jag inte beställt några då ;P

2010-12-22 @ 17:07:02
URL: http://frokenhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0